05 September 2010

Home Sweet Family

Atas permintaan ramai, ak mnulis lagi mlm ni..byak jugak nk mnulis ni.tp ari ni lain sikit, ak mnulis ketika aku dduk dhadpan tv dlm blik ak, sambil minum air oren, wahhhh, epinyer..hanya tuhan yang tahu!

ak hepi sgt2, at 2 a.m sharp!! tayar bas yg ak naik bergolek masuk ke Pintu Gerbang Terengganu. Ya Allah, cuma Engkau shaja yg tahu perasaan aku pada waktu itu. mne xnye, 131 days ak xblik rumah. nasib baik ak xjadi tanggang lagi. haha. then ak smpai di Terminal Bas MBKT. about 5.30 at morning. naseb baik dah sahur kat Paka, klu x mne smpat.

oohh..bkn aku seorang sahaja yg blik pada pagi itu, kakak aku yg blaja kat Shah Alam pun balik same, die smpai lmbat sikit. about 7 a.m. smntara tggu kakak ak smpai, ayah aku pusing2 bndar kuala terengganu dulu. akak ak trun bas kat depan stadium, kat terminal dah ssak giler. mklumla, semua blik mlm tu jugak.

skrg kat umah ade 6 org, jumlah sbenar 8. mungkin esok ckup 8. pagi nnt, kakak ak yg sulung pun smpai, die cikgu sek men kat taman u, skudai, igtkn bwak blik skali bkal abg ipar bln 1 nnt, tp x. then, abang ak msg my mom mase bbuka td, he says, die nk blik mlm td. die dari Subang Jaya.tgoklah, klu smpai esok, cukup la 8. Alhamdulillah. bkn snang kami satu kluarga nk gather ckop2 ni.

0 KriTiKan: