07 September 2010

F.R.I.E.N.D.S & F.A.M.I.L.Y

Semalam o6o91o, adakah ianya hari kawan2 aku?
Semalam xtido pon, aku blogging, gaming and xlupe juga facebooking. satu jer yang aku pelik, knp facebook aku dah xmeriah macam aku di kSJ dulu. Orang ramai dah bosan kat aku ke? Xknlah.

@ 11 a.m. my friend in Matriculation call me and ask me out to Mydin Mall. Aku cakap la aku nak pergi pukul 12. Sebelum tu nak kena angkat barang. dah nak siap semua keje kat umah ni, ayah aku pula bawak motor pegi beli lauk untuk berbuka. Tangguh punye tangguh, xjadi ak ke Mydin. Kesian member aku tu tunggu lama. Sorry. haha. dah cancel tu ape lagi, tido la aku.

Tido punye tido, sampai la pukul 4.3o p.m kot. Ayah aku kejut sbb ade mmber aku dtg umah dengan menaiki Kancil biru. Ha, itu la kawan Sekolah Menengah aku. dalam keta tu ade 2 org. So kami bertiga bergerak la ke Dataran Shahbandar. pegi bazar kat sane. Odw, nyaris2 xcident, tp alhamdulillah, selamat kami.

Balik n sampai umah about 6.45 p.m. rumah aku ade tetamu. Oh, baru aku ingt mase tu, ari ni Family Gathering kat rumah aku. Spatutnya klmarin, sbb klmarin parents aku buat mee kari, the best mee kari aku pnah rase. tp mybe xckop kot. so, smlm la jadinye, parents aku buat nasi ayam,my feveret. hee. =) Just bbuka jer, xde function lain pon.

Lpas maghrib aku tido lagi. Bgun plak pkul 10.30 p.m. sbb mmber Kampung pggil aku ajak kluar, lgpon die nk mntak cerita Kungfu Kid. Tp aku xsmpat nk jumpa dorg, aku tgok kat phone aku ade mscol, lupe plak ak ade "appoinment" ngan mmber aku. so aku cakap lain kali aku bagi cerita itu. sorry! ehehe.

Damn, aku dah lmbat. janji pkul 9.30 p.m. tapi siap2 dah 10.45 p.m. Aku pergi trus rumah coursemate aku kat UTM. then, kami gerak la ke Shahbandar lagi skali. Kali ni untuk melepak dengan kwn2 Sekolah Rendah aku.

Balik umah pukul 2 a.m. Then macam biasa la, aku jadi kelawar lagi. haha. 10 a.m nnt nak jumpa kawn matrik aku tu, balik maybe petang, jumpakwn kat kg plak. Harap2 cuaca baik la ari ni yer..maklumla, 131 hari aku x balik rumah kan. mesti nk kna jumpa semua.

Sekian sahaja.

0 KriTiKan: