04 November 2010

The New Story Begin..and Let The Past..

Selamat Petang Malaysia!!

:: Kisah Lepas ::

Awak, maafkan saya.

Awak selalu tanya saya benda yang sama, even saya dah bagi tau semalam pun, awak tanya balik esoknya. Tapi saya jawab jugak.

Awak tersangat-sangat lah caring, tiap-tiap masa awak tanya soalan yang sama, saya tengah buat apa, saya dah makan ke belum, awak memang caring la, tapi terlampau, awak nak tuliskan diari untuk saya ke? Tapi saya jawab jugak sebahagiannya.

Awak, saya bergurau jer. Kenapa awak kecik hati dengan saya? Saya kan memang suka bergurau, saya bukan seorang yang pemarah, bengis or etc. Oh, awak tak kenal saya sepenuhnya. Saya buat lawak, awak macam tak faham, lepas tu buat tak tau jer. Tapi saya cuba berlawak jugak.

Awak nak jumpa saya berapa kali? Saya nak jumpa awak. Kalau boleh tiap-tiap minggu saya pergi shah alam. Berapa kali awak nak datang KL? Memang la saya sibuk, tapi saya masih ada masa lagi untuk orang yang saya sayang. Cuma kena plan betul-betul je bila, kat mana. Tapi awak macam tak nak jumpa saya.

Awak buat saya kecik hati la. Keadaan terang dan nyata kat facebook. Awak macam tak terima saya kat Facebook. Saya post kat wall awak, lepas tu awak delete. Wall saya plak sunyi. Awak tak pernah komen or at least "like" ape yang saya post. Padahal, kat situ awak boleh kenal siapa saya dan kawan-kawan saya. Tapi wall saya kosong dengan nama awak.

Awak tag nama awak kat gambar saya, saya ingat awak nak simpan. Sebab saya orang yang istimewa dalam hidup awak. Bila bukak profile awak, saya nampak awak tag nama awak jugak dekat dua orang lagi lelaki. Saya tak tahu apa motif awak buat macam tu. Tapi saya buat tak tahu jer.

Tapi nak lepas geram semua tu, saya buat tak tahu jer awak mesej. dah 3 hari saya buat macam tu, awak send satu mesej, awak cakap kita kawan jelah dulu. So, its all up to your word, kalau awak niat macam nak guna ayat tu ugut saya, saya tak layan ugutan. Its DONE!!

p/s : dekstop bacground saya


:: Kisah Baru ::

Awak,

The same thing happen again. Its always happen to me. Saya tak suka perkara ni sebenarnya. Tapi perkara ni lah yang buat saya gembira. yang buat saya ketawa. yang buat saya rasa selesa. yang buat saya bersemangat.

Tapi kali ni sangat berbeza. Awak selalu menceriakan saya. Tapi awak jugak selalu buat saya rasa nak muntah. hahaha. Saya takut saya "perasan" jer. Tapi, bila tengok feedback dari kawan-kawan awak dan kawan-kawan saya, its positive.

Tapi hati orang siapa yang tahu kan. Hanya Tuhan dan awak je yang tahu. Saya tak nak berharap pada suatu yang tak pasti. if anything, just bagi "hint" yang sesuai jer. Then saya faham. I'll limit my feeling to you. If good, Thanks God, for me, its a new START!!

p/s : I love u both! haha

p/s : coffee prince!like2

3 KriTiKan:

Ifah said...

blh tahan jiwang ko ni kan.. keh..keh..

Nana S. said...

whoaa. kenapa ni?

Din said...

ifah. ak mmg jiwang pon.haha
sejak aku lahir lagi..

kenapa apa nana?